Wyróżnienie w konkursie e-Commerce Polska awards. Czas na TIM.pl 2.0

Trzeci rok z rzędu TIM SA nie wrócił z pustymi rękami z gali e-Commerce Polska awards. Tym razem TIM.pl zdobył wyróżnienie w kategorii „Innowacja roku”. Ruszają przygotowania do uruchomienia nowej wersji TIM.pl.

Konkurs e-Commerce Polska awards, organizowany przez Izbę Gospodarki Elektronicznej, powstał z myślą o nagradzaniu tych, którzy w sposób najlepszy i najszybszy dostosowują się do zmian, jakie zachodzą na współczesnym rynku. Skierowany jest do przedstawicieli małych, średnich i dużych sklepów oraz platform internetowych. E-sklepy zgłoszone do konkursu ocenia jury złożone z profesjonalistów-praktyków w branży e-handlu. TIM SA zdobył już wyróżnienie w e-Commerce Polska awards 2014, był też podwójnym laureatem zeszłorocznej edycji konkursu.

Wyróżnione kody

W tym roku e-sklep TIM.pl otrzymał wyróżnienie w kategorii „Innowacja roku” w grupie Barbara Matkowska-Wlosek_dyrektor Wydzialu Marketingu TIM SAśrednich i dużych e-sklepów za wdrożenie kodów EAN. Klienci mogą generować kody EAN, a następnie drukować zawierające je tabele i etykiety. Kody pojawiły się także na fakturach.

To funkcja szczególnie przydatna dla resellerów. Na fakturach przyspieszają przyjęcie towaru, natomiast zawierające je tabele i etykiety minimalizują liczbę błędów przy wydawaniu towaru klientom, ułatwiają przeprowadzanie inwentaryzacji czy po prostu wyszukiwanie i wrzucanie produktów do koszyka podczas składania zamówienia. Z części możliwości, jakie oferują w TIM.pl kody EAN, można skorzystać bez czytnika kodów – wystarczy smartfon z zainstalowaną aplikacją mobilną mTIM.

Nowy TIM.pl

Wyróżnienie w kategorii „Innowacja roku” oczywiście cieszy, lecz jednocześnie uświadamia, jak obecność w sektorze e-commerce przyspiesza tempo rozwoju firmy.

– W 1999 roku uruchomiliśmy we Wrocławiu jedno z najnowocześniejszych wówczas centrów logistycznych w naszej branży w całej Europie. Ówczesna powierzchnia magazynowa wystarczyła nam na sześć lat i pozwoliła na trzykrotny wzrost obrotów – wspomina Artur Piekarczyk, członek Zarządu i dyrektor ds. handlu TIM SA. – Tymczasem dziś, po zaledwie trzech latach od uruchomienia TIM.pl, widzę, jak wiele w naszym e-sklepie trzeba zmienić, a ile kwestii trzema przemyśleć, a może i wymyśleć na nowo. Czas TIM.pl 1.0, który ruszył w 2013 roku, nieuchronnie dobiega końca. Rozpoczynamy prace przygotowawcze nad uruchomieniem TIM.pl 2.0 – zapowiada Artur Piekarczyk.

Przygotowania do zmiany wymusza stale rosnąca oferta asortymentowa TIM.pl, mnogość informacji na temat produktów czy dodawanie nowych, przydatnych klientom funkcji, jak chociażby wyróżnione kody EAN. Zupełnie inna jest także rzeczywistość rynkowa, co nie pozostaje bez wpływu na plany rozwoju e-sklepu TIM SA.

TIM.pl 2.0 będzie odbiciem nie tylko naszych doświadczeń z ostatnich lat i najnowszych trendów w e-commerce, ale także – co chyba najważniejsze – lepszym niż obecnie odzwierciedleniem oczekiwań naszych klientów, a więc czegoś, na co niemalże nie mogliśmy liczyć, gdy uruchamialiśmy TIM.pl 1.0. Przed nami bowiem nikt w Polsce na taką skalę nie sprzedawał online elektrotechniki. Bez cienia przesady można powiedzieć, że przecieraliśmy szlak wspólnie z klientami, którzy przed TIM.pl nie mieli podobnych doświadczeń. Trudno zatem było im sprecyzować swoje oczekiwania. Choć jesteśmy branżowymi pionierami, na rynku przybywa konkurentów, w tym firm zagranicznych, działających w naszej lub zbliżonych branżach. Nie możemy ich zlekceważyć – zauważa Artur Piekarczyk.

drukuj