TIM wśród e-Gazel Biznesu 2016

Po trzech latach obecności w handlu online TIM SA otrzymał tytuł e-Gazeli Biznesu w trzeciej edycji rankingu najdynamiczniej rozwijających się firm z sektora e-commerce, organizowanego przez redakcję „Pulsu Biznesu”.

Zestawienie różni od publikowanego od kilkunastu lat rankingu „Gazel Biznesu” to, że uczestniczą w nim firmy, dla których internet stanowi – jak wskazują organizatorzy – „środowisko naturalne”. Gazele Biznesu muszą wykazać się wzrostem przychodów ze sprzedaży oraz brakiem strat w ostatnich trzech latach. W przypadku e-Gazel Biznesu kryteria są nieco łagodniejsze i obejmują tylko dwa lata, gdyż sporo firm z sektora e-commerce nie dysponuje dłuższym rynkowym stażem.

O tytuł e-Gazeli Biznesu 2016 mogła zatem ubiegać każda firma zajmująca się handlem e-Gazele_dyplom (Medium)online, która w latach 2014-15 odnotowała wzrost przychodów ze sprzedaży i zysk w 2015 r. Uroczyste wręczanie laureatom dyplomów i statuetek potrwa do końca listopada podczas regionalnych gal e-Gazel Biznesu. Cykl tych wydarzeń rozpoczęła 25 października 2016 r. gala w Katowicach, podczas której nagrody otrzymali laureaci z województw: śląskiego, dolnośląskiego i opolskiego. W gronie nagrodzonych znalazł się także TIM SA.

– W 2006 roku zostaliśmy wyróżnieni tytułem Gazeli Biznesu za dynamiczny rozwój. Byliśmy jednak zupełnie inną firmą niż teraz – siecią hurtowni elektrycznych, działającą w całkowicie odmiennej rzeczywistości rynkowej. Równo dziesięć lat później otrzymujemy e-Gazelę Biznesu – nagrodę kierowaną przede wszystkim do firm, które istnieją od niedawna, za to dynamicznie rosną w sektorze e-commerce – zauważa Artur Piekarczyk, członek Zarządu i dyrektor ds. handlu TIM SA. – A TIM to właśnie taki biznes! Mimo 29 lat działalności narodziliśmy się na nowo trzy lata temu, rozpoczynając przygodę z handlem online. E-Gazele Biznesu to ranking opierający się na twardych liczbach, a zatem stanowiący dla nas niepodważalny dowód tego, jak dobrze odnaleźliśmy się w zupełnie nowym modelu biznesowym – dodaje Artur Piekarczyk.

To kolejne w ostatnim czasie wyróżnienie dla TIM SA. Na początku października e-sklep TIM.pl został doceniony w konkursie „Mistrzowie e-commerce”, organizowanym przez tygodnik „Wprost”. Z kolei 20 października 2016 r. zdobył nominację w kategorii „Innowacja roku” w tegorocznej edycji e-Commerce Polska awards – konkursu Izby Gospodarki Elektronicznej (e-Commerce Polska).

 

Na zdjęciu: Barbara Matkowska-Włosek – dyrektor Wydziału Marketingu TIM SA, Krystian Zawadzki – dyrektor ds. inwestycji TIM SA

drukuj