Serwis relacji inwestorskich TIM SA wśród najlepszych stron www spółek giełdowych

Zakończył się 1. etap konkursu Złota Strona Emitenta, organizowanego przez Stowarzyszenie Emitentów Giełdowych. Po ocenieniu 907 stron internetowych spółek notowanych na GPW do kolejnej fazy zakwalifikowano 55, w tym www.ri.tim.pl

Wraz z dziewięcioma innymi stronami będzie rywalizować w kategorii spółek nienależących do indeksów WIG20, mWIG40 i sWIG80.

To już 9. edycja konkursu organizowanego przez SEG. Pierwszy etap rozpoczął się 1 września 2015 r. Przez ponad 5 miesięcy pracownicy Biura SEG oraz osoby wskazane przez Stowarzyszenie prowadziły wstępną kwalifikację stron www spółek pod kątem komunikacji z inwestorem, zawartości informacyjnej oraz użyteczności serwisu. Etap zakończył się wyłonieniem ok. 10 stron w każdej z 5 kategorii, na jakie podzielono spółki notowane na warszawskim parkiecie.

 

Pora na 2. etap

Spośród spółek nienależących do indeksów WIG20, mWIG40 i sWIG80, oprócz serwisu relacji inwestorskich TIM SA (www.ri.tim.pl) do 2. etapu konkursu zakwalifikowały się strony www takich spółek, jak Ambra, Atende, Centrum Nowoczesnych Technologii, ES-SYSTEM, Fast Finance, Grupa Kapitałowa Immobile, Impel, Infovide-Matrix i TelForceOne.

W 2. etapie strony oceni jury, składające się ze specjalistów w dziewięciu dziedzinach. Analizie zostaną poddane: jasność komunikatu, zawartość informacyjna; komunikacja z inwestorem; innowacyjność komunikacji; intuicyjność, ergonomia, zgodność z regułami nawigacji; poprawność zastosowanych technologii; estetyka strony; opinia inwestorów indywidualnych; opinia inwestorów instytucjonalnych; opinia inwestora zagranicznego. Wyniki 2. etapu zostaną ogłoszone w połowie kwietnia 2016 r. Do 3. etapu zakwalifikują się po trzy spółki z każdej spośród pięciu kategorii.

 

Nadchodzą zmiany

Serwis www.ri.tim.pl wystartował w 2011 r. W 2013 r. Wortal Relacji Inwestorskich (www.relacjeinwestorskie.org.pl) docenił internetową komunikację TIM SA z inwestorami, przyznając spółce 2. miejsce w pierwszej edycji plebiscytu „Najlepszy polski IR-owiec – rynek regulowany”. Dostrzeżono zarówno specjalną playlistę w ramach kanału na YouTube (https://www.youtube.com/watch?v=ZjpclXu26XU&list=PL5691198E4B9EB195), jak i serwis www.ri.tim.pl, a w nim – cykl „Cały ten rynek” z poradami dla inwestorów (http://www.ri.tim.pl/informacje-finansowe/caly-ten-rynek).

– Cieszy mnie, że choć nie należymy do grona największych spółek notowanych na GPW, nasze wysiłki na rzecz prowadzenia otwartej i innowacyjnej korespondencji z inwestorami zostały po raz kolejny dostrzeżone, tym razem przez organizatorów konkursu Złota Strona Emitenta – mówi Krzysztof Folta, prezes Zarządu TIM SA. – Jeszcze w tym roku nasz internetowy serwis relacji inwestorskich zostanie gruntownie odświeżony. Zmiany będą dotyczyć nie tylko szaty graficznej, ale i nowych funkcjonalności – zapowiada Krzysztof Folta.

drukuj