Wyróżnienie dla Sklepu TIM w „e-Commerce Polska awards 2014”

W konkursie organizowanym przez Izbę Gospodarki Elektronicznej Sklep TIM otrzymał wyróżnienie w kategorii „Przełamanie nieufności” w grupie średnich i dużych sklepów.

Dawid Sadulski, dyrektor Wydziału E-commerce w TIM SA, chwilę po odebraniu wyróżnienia

W kategorii „Przełamanie nieufności” w grupie średnich i dużych sklepów wraz ze Sklepem TIM nominowano e-sklepy: ROSSI Magia Wnętrza, SuperKoszyk.pl oraz Zalando. Zwycięzcą został ten ostatni, a Sklepowi TIM przypadło wyróżnienie. W całym konkursie Sklep TIM był jednym z niewielu specjalistycznych e-sklepów, które otrzymały nominację – przeważały witryny oferujące odzież, obuwie czy kosmetyki. 

Odbierając wyróżnienie, Dawid Sadulski, dyrektor Wydziału E-commerce w TIM SA, podkreślił z jak dużą zmianą modelu biznesowego TIM SA wiązało się uruchomienie Sklepu TIM, który po zaledwie kilkunastu miesiącach od startu generuje 50% przychodów ze sprzedaży TIM SA.

Organizatorem konkursu „e-Commerce Polska Awards” jest Izba Gospodarki Elektronicznej (e-Commerce Polska), która skupia największe polskie sklepy internetowe i której celem jest rozwój polskiej branży e-commerce.

To kolejne prestiżowe wyróżnienie, jakim może pochwalić się Sklep TIM. Niespełna rok temu, a więc po zaledwie kilku miesiącach od uruchomienia, otrzymał bowiem wyróżnienie Akademii Internetu w konkursie Webstarfestival, który promuje najlepsze polskie strony i reklamy internetowe.

Wyróżnienie w konkursie "e-Commerce Polska awards 2014" dla Sklepu TIM - dyplom

drukuj