TIM i partnerzy z nagrodą e-Commerce Polska awards 2022

Rich content – wyjątkowy sposób prezentacji produktów marki fischer na platformie TIM.pl zwyciężył w jubileuszowej, dziesiątej edycji konkursu e-Commerce Polska awards w kategorii „Best adaptation to new digital reality B2B”.

Nagrodzony projekt to dzieło trzech firm: dystrybutora elektrotechniki TIM SA, prowadzącego platformę e-commerce TIM.pl, producenta (fischer Polska) i partnera technologicznego, odpowiedzialnego za projekt i wykonanie (Custommerce). Rich content zastępuje tradycyjną kartę produktu, na którą zazwyczaj składa się zdjęcie sprzedawanego produktu i towarzyszący mu tekstowy opis z wymienieniem najważniejszych parametrów. Rich content dostarcza klientowi w atrakcyjnej, interaktywnej formie kompletną wiedzę o produkcie, co pomaga podjąć właściwą decyzję zakupową.

Zastosowanie rich contentu dla prezentacji produktów marki fischer na TIM.pl było pionierskim wdrożeniem tak innowacyjnej komunikacji produktów z branży budowlanej na platformie e-commerce B2B w Polsce. Więcej o wdrożeniu tego rozwiązania w case study.

– Tegoroczna wygrana potwierdza pozycję TIM-u w e-commerce B2B w Polsce – mówi Piotr Nosal, członek Zarządu i dyrektor handlowy TIM SA. – Rich content to z jednej strony odpowiedź na zmiany potrzeb klientów wywołane czasami pandemii, a więc nową cyfrową rzeczywistość. Z drugiej strony, to potwierdzenie obserwowanego od kilku lat trendu przenoszenia do e-commerce B2B oczekiwań rozwiązań znanych naszym klientom z ich życia prywatnego i korzystania z e-commerce B2C – dodaje Piotr Nosal.

e-Commerce Polska awards to najważniejszy konkurs dla branży e-commerce, organizowany przez Izbę Gospodarki Elektronicznej. Laureatami konkursu są największe i najbardziej innowacyjne brandy działające w Polsce. Przez 10 lat istnienia konkursu organizowanego przez Izbę Gospodarki Elektronicznej TIM ośmiokrotnie znajdował się w gronie nominowanych do nagrody. Tegoroczne zwycięstwo oznacza dla TIM-u czwartą statuetkę e-Commerce Polska awards. Poprzednie zwycięstwa miały miejsce w 2015 (w dwóch kategoriach) i 2020 roku.

Na zdjęciu od lewej: Maciej Tomaszyk – CEO Custommerce, Marcin Nowicki – Kierownik Zespołu Zarządzania Produktem TIM S.A.

drukuj