Aktualności
„Łączy nas napięcie” wśród nominowanych do Performance Marketing Diamonds EU 2023
Należący do TIM SA portal „Łączy nas napięcie” zdobył nominację w kategorii „B2B Campaign of the Year” w V edycji konkursu Performance Marketing Diamonds EU 2023, organizowanego przez Izbę Gospodarki…Sprawdź
10 dobrych praktyk TIM-u w tegorocznym raporcie Forum Odpowiedzialnego Biznesu
Dziesięć aktywności prospołecznych realizowanych przez TIM w ubiegłym roku znalazło się w najnowszej, 21. edycji raportu „Odpowiedzialny biznes w Polsce. Dobre praktyki”. To największy w Polsce przegląd inicjatyw CSR, w…Sprawdź
Grupa Würth ogłosi wezwanie na akcje TIM-u. Główni akcjonariusze TIM-u zobowiązali się już do sprzedaży swoich akcji w odpowiedzi na wezwanie
Grupa Würth, światowy lider w rozwoju, produkcji i sprzedaży materiałów mocujących i montażowych, a wraz ze swoją jednostką zajmującą się hurtową sprzedażą artykułów elektrycznych, jeden z wiodących hurtowników w Europie…Sprawdź
Rekordowa edycja świątecznej akcji charytatywnej TIM-u
W ramach 3. edycji inicjatywy TIM Mikołajów do 17 beneficjentów z całej Polski trafiło łącznie 391 000 zł. W akcję zaangażowało się 48 producentów artykułów z oferty TIM.pl oraz 11 045 internautów.Sprawdź
Przyszli elektrycy rywalizowali pod patronatem TIM-u
Pod koniec listopada w Gdańsku odbyła się kolejna edycja WorldSkills Poland 2022 – konkursu dla studentów oraz uczniów szkół technicznych i zawodowych. To druga odsłona wydarzenia, podczas której jedną z…Sprawdź
TIM wspiera pływaczki – sponsoring sportowy Alicji Tchórz i Kornelii Fiedkiewicz
Do grona młodych talentów sportowych, które wspiera TIM S.A., dołączyły dwie polskie pływaczki – Alicja Tchórz oraz Kornelia Fiedkiewicz. Dzięki temu grono sportowców pod skrzydłami TIM-u powiększyło się dwukrotnie –…Sprawdź