Wyjątkowy model biznesowy
Po latach tworzenia sieci hurtowni elektrycznych TIM SA zdecydował się na zmianę modelu działania i postawienie na handel online. Tak powstał unikalny w branży elektrotechnicznej model biznesowy, który zaowocował licznymi nagrodami i wyróżnieniami, nie tylko od sektora e-commerce. Jednocześnie TIM pozostaje stabilną i transparentną spółką, od lat obecną na warszawskim parkiecie.Hybryda
W 2013 r. TIM SA przeobraził się z budowanej przez 25 lat sieci hurtowni elektrycznych w nowoczesnego dystrybutora elektrotechniki, który ok. 70% przychodów uzyskuje ze sprzedaży online. TIM stał się – niczym samochód hybrydowy – połączeniem nowoczesnej technologii (e-commerce jak silnik elektryczny) i sprawdzonych kompetencji handlowców oraz przedstawicieli handlowych (silnik spalinowy).
16
biur handlowych w Polsce

online
Kapitalizacja | 1 056 682 tys. PLN | |
Obroty w 2021 r. | 1 314 347 tys. PLN |