1. dzień EXPOPOWER: nagroda dla TIM SA, szkolenie z oszczędzania energii [WIDEO]

8. edycja EXPOPOWER rozpoczęta! TIM po raz drugi jest partnerem strategicznym targów – przygotował bezpłatne szkolenia i 2% rabatu na asortyment.

TIM SA – podobnie jak rok wcześniej – otrzymał wyróżnienie „Acanthus Aureus” za najlepsze odzwierciedlenie strategii marketingowej firmy w ekspozycji targowej. Nagrodę w imieniu spółki odebrała dyrektor Wydziału Marketingu Barbara Matkowska-Włosek.

Tegoroczne stoisko TIM-u szczególnie akcentuje dwa obszary działalności firmy: szkolenia elektryczne oraz internetowy Sklep TIM.

13 maja TIM SA wspólnie ze Schneider Electric zorganizował bezpłatne szkolenie w formie konferencji pt. „Jak mniej płacić za prąd? Sposoby oszczędzania energii elektrycznej w życiu codziennym”. 14 maja wraz z Philips zaprasza na konferencję pt. „LED, świetlówka, lampa żarowa. Co ma znaczenie, a co jest wyłącznie marketingiem?”. Wstęp wolny pod warunkiem wcześniejszej rejestracji na www.szkolenia.tim.pl.

Zapraszamy do odwiedzenia całych Międzynarodowych Targów Energetyki EXPOPOWER, jak i stoiska TIM SA, które znajdą Państwo w kompleksie Międzynarodowych Targów Poznańskich (ul. Głogowska 14 w Poznaniu, wjazd od ul. Śniadeckich) – pawilon nr 7A, stoisko nr 9.

Na odwiedzających stoisko TIM SA czekają karty rabatowe na zakupy w Sklepie TIM. Każda karta zawiera unikalny kod, uprawniający do 2% rabatu na wszystkie produkty oferowane przez TIM SA w internecie. Akcja skierowana jest zarówno do stałych, jak i zupełnie nowych klientów. Karty dostępne są do wyczerpania zapasów.

Targi czekają na zwiedzających jeszcze:

– w środę 14 maja od 9.00 do 17.00,

– w czwartek 15 maja od 9.00 do 16.00.

Szczegółowy program imprezy dostępny jest na www.expopower.pl. Oprócz TIM SA, partnerem strategicznym EXPOPOWER 2014 jest Enea.

 

Galeria zdjęć

drukuj