Serwis społecznościowy TIM-u ze złotą nagrodą w konkursie Power of Content Marketing Awards 2021

15 października 2021 r. podczas gali online rozstrzygnięto konkurs Power of Content Marketing Awards 2021. TIM S.A. wraz ze współpracującą z nim agencją FFW Communication otrzymał złotą nagrodę w kategorii „Branża budowlana/Home&Garden” za portal społecznościowy „Łączy nas napięcie”.

Organizatorem konkursu, który wcześniej funkcjonował pod nazwą Szpalty Roku, jest już od 2008 roku Stowarzyszenie Content Marketing Polska. Celem zarówno tej instytucji, jak i konkursu, jest promowanie najlepszych polskich projektów z zakresu marketingu treści (ang. content marketing). W tegorocznej edycji konkursu uczestnicy mogli starać się o nagrody w aż 55 różnych kategoriach.

W kategorii „Branża budowlana/Home&Garden” wyróżniona została tylko jedna ze zgłoszonych do konkursu inicjatyw. Złote odznaczenie, czyli najwyższa forma wyróżnienia w konkursie, trafiło do TIM S.A. oraz FFW Communication za realizację projektu „Łączy nas napięcie”. Jak określili to organizatorzy, nagroda została przyznana „za doskonałe zaangażowanie trudnej grupy docelowej i wyjście naprzeciw jej potrzebom”.

Działający od września 2020 roku portal „Łączy nas napięcie” jest inicjatywą mającą na celu zrzeszenie społeczności fachowców i amatorów z szeroko pojętej branży elektrotechnicznej. Umożliwia wymianę zdań w szerokim zakresie, niejednokrotnie pomagając użytkownikom w uzyskaniu odpowiedzi na stawiane przez nich, często trudne, pytania. Wyróżnikiem portalu jest model grywalizacji – za zadawanie pytań i udzielanie odpowiedzi uczestnicy otrzymują punkty, na podstawie których ustalany jest ranking użytkowników. Osoby z czołówki walczą o cenne nagrody – ich łączna wartość wynosi ponad 19 000 zł.

– Jest to unikatowy w skali kraju projekt i jedyna taka społeczność w branży elektrotechnicznej – mówi Piotr Bibik, koordynator projektu „Łączy nas napięcie”. – Tym bardziej cieszy nas fakt, że portal został zauważony i zyskał uznanie ekspertów – dodaje.

Nagroda TIM-u w konkursie Power of Content Marketing 2021

Źródło: Gala Finałowa konkursu Power of Content Marketing Awards

drukuj