Dwie nominacje dla TIM SA w e-Commerce Polska awards 2018

Innowacyjne koszyki pełne możliwości dostępne w aplikacji mobilnej mTIM zdobyły nominacje w kategoriach „Best Innovation” oraz „Think out of the box” w kolejnej edycji konkursu organizowanego przez Izbę Gospodarki Elektronicznej, skupiającą firmy działające w polskim sektorze e-commerce.

Koszyki pełne możliwości zostały wdrożone w czerwcu 2018 r. i są dostępne głównie dla klientów TIM SA z sektora B2B (99% kupujących w TIM-ie). To innowacyjne rozwiązanie, niespotykane w polskim e-commerce, dające klientom możliwości dostępne dotąd wyłącznie na TIM.pl, a więc w wersji desktopowej e-sklepu TIM SA.

Wiele zamówień równolegle

Główni adresaci nowego rozwiązania to elektroinstalatorzy, resellerzy czy pracownicy działów zaopatrzenia przedsiębiorstw. Teraz mogą oni w aplikacji mTIM dodawać, usuwać, a także zmieniać nazwy nieskończonej liczby koszyków, które są w pełni zsynchronizowane z wersją desktop. Umożliwia to jednoczesne przygotowywanie wielu zamówień, np. na potrzeby prowadzonych równolegle prac (szkoła, boisko, basen, hala produkcyjna itd.), lub robienie w tym samym czasie zakupów dla celów firmowych i osobistych. Z poziomu aplikacji mobilnej można dokonywać masowe edycji produktów, a także szybko kopiować i przenosić produkty pomiędzy koszykami oraz schowkami. Bez konieczności korzystania z wersji desktopowej użytkownicy mTIM mogą także dodawać jednorazowe oraz stałe adresy wysyłki oraz dane osób upoważnionych do odbioru zamówienia.

Wszystkie funkcje koszyków pełnych możliwości dostępne są obecnie w aplikacji mTIM dla użytkowników systemu Android (korzysta z niego większość klientów TIM SA). Aplikacja na iOS jest rozwijana w innym tempie.

Wyniki w październiku

W tegorocznej, szóstej już edycji e-Commerce Polska awards biorą udział rozwiązania wdrożone od 9 listopada 2017 r. do 6 lipca 2018 r. Kategorie, w których nominowano mTIM-owskie koszyki pełne możliwości, to: „Best Innovation” (nagroda za innowacyjne rozwiązanie technologiczne w e-sklepie – programistyczne lub organizacyjne) oraz „Think out of the box” (nagroda za najbardziej niestandardowe, indywidualne rozwiązanie). Konkurentami TIM-u wśród średnich i dużych firm są m.in. eobuwie.pl, intercars.com.pl czy Answear.tv. Laureatów wybierze jury złożone ze specjalistów z branży e-commerce. Jego decyzje zostaną ogłoszone 9 października 2018 r. podczas uroczystej gali w Warszawie.

Konkursowa tradycja

Jury e-Commerce Polska awards po raz pierwszy doceniło TIM SA już w 2014 roku, zaledwie rok po uruchomieniu e-sklepu TIM.pl, przyznając firmie wyróżnienie w kategorii „Przełamanie nieufności”. Rok później TIM został laureatem kategorii „Mobilny design roku” i „Najlepsze dostosowanie do sprzedaży wielokanałowej”, zaś w 2016 r. otrzymał wyróżnienie w kategorii „Innowacja roku”.

– Nasza obecność w gronie wyróżnionych lub laureatów e-Commerce Polska awards to już niemal tradycja tego konkursu. Ufam, że tak będzie i w tym roku, prosząc wszystkich o trzymanie kciuków. Cieszy mnie, że jury konkursu dostrzega także e-sklepy działające na rynku B2B. Dziękuję za docenienie naszych wysiłków – komentuje Krzysztof Folta, prezes zarządu TIM SA.

drukuj