Kolejna nominacja dla „Łączy nas napięcie”!

Należący do TIM-u serwis społecznościowy „Łączy nas napięcie” zdobył nominację w kategorii „Digital marketing – Serwis internetowy” w 18. edycji marketingowego konkursu Golden Arrow. Ogłoszenie wyników już 22 czerwca 2023 r.

Istniejący od 2006 r. konkurs Golden Arrow łączy wiedzę zespołów magazynu „Media Marketing Polska” oraz Polskiego Stowarzyszenia Marketingu SMB, a jego celem jest promowanie najlepszych praktyk w korzystaniu z narzędzi marketingowych i premiowanie przełomowych rozwiązań. O wyborze laureatów decyduje jury złożone z marketerów i przedstawicieli specjalistycznych agencji.

Ambicją TIM-u jest uczestnictwo w życiu zawodowym klientów: ułatwianie im pracy, wspieranie ich w rozwoju oraz wymianie doświadczeń. Stąd decyzja o rozwijaniu specjalistycznej społecznościowej platformy wiedzy, czyli portalu „Łączy nas napięcie” (ŁNN). Partnerem TIM-u w rozwoju ŁNN jest agencja Euvic Digital.

ŁNN w ostatnich miesiącach zdobył już dwie prestiżowe branżowe nagrody (Srebrny Spinacz 2022 i Performance Marketing Diamonds EU 2023). Laureaci Golden Arrow 2023 zostaną ogłoszeni podczas uroczystej gali 22 czerwca 2023 r. w Warszawie.

drukuj