Liczy się przetrwanie – Krzysztof Folta dla „Rynku Elektrycznego”

Prezes Zarządu TIM SA pisze m.in. o zmianach, jakie zaszły na rynku przez 25 lat działalności TIM SA, o wejściu w sektor e-commerce i o tym, że zwiększanie wartości firmy wcale nie jest najważniejsze.

W nr. 10/2013 „Rynku Elektrycznego” w kolejnym z cyklu felietonów Krzysztofa Folty poświęconych różnym aspektom zarządzania czytamy między innymi:

[…] od internetu nie ma odwrotu – dla najmłodszych klientów prawdziwe życie jest właśnie tam. Trudno oczekiwać, by przeszli na offline, gdzie dotychczas byliśmy. To my musimy się dostosować i pokazać w świecie wirtualnym. […] dynamika wzrostu sektora e-commerce należy do najwyższych w Europie. Tego nie można zlekceważyć.

[…]

Do […] załamania koniunktury w 2001 r. byłem przekonany, że głównym celem firmy jest generowanie zysku i rozwój. Od 12 lat wiem, że nadrzędnym zadaniem jest przetrwanie, a dopiero w drugiej kolejności – zwiększanie wartości przedsiębiorstwa.

Całość publikacji w formacie PDF dostępna jest tutaj.

Przeczytaj wcześniejsze wypowiedzi Krzysztofa Folty dla „Rynku Elektrycznego” >>

drukuj