Niemal 60 000 produktów w stałej ofercie TIM.pl

Już ponad pięć razy więcej produktów niż podczas startu w lipcu 2013 r. liczy magazynowa oferta e-sklepu TIM.pl. To asortyment stale dostępny w ofercie i wysyłany do klientów w ciągu 24 godzin od złożenia zamówienia.

TIM SA – od czasu wejścia w sektor e-commerce i postawienia na multikanałowość (sprzedaż przez stronę www, aplikację mobilną, telefon, mail oraz za pośrednictwem biur i przedstawicieli handlowych) – stawia na natychmiastową dostępność jak najszerszej oferty. Dlatego każdego miesiąca zwiększa liczbę produktów stale dostępnych dla klientów.

Po uruchomieniu sprzedaży online w połowie 2013 r. wynosiła ona 11 000 produktów, pod koniec 2014 r. – 45 000, a dziś dochodzi do 60 000. Jeśli doliczyć do tego towar dostępny na zamówienie (zazwyczaj w ciągu kilku-kilkunastu dni), okaże się, że stali klienci TIM SA z sektora B2B mają obecnie dostęp do ponad 113 000 unikalnych produktów.

– Taka liczba czyni TIM niekwestionowanym liderem rynku dystrybucji artykułów elektrotechnicznych online – komentuje Krzysztof Folta, prezes Zarządu TIM SA. – E-commerce to najbardziej dynamicznie rozwijający się kanał sprzedaży. Klucz do uzyskania i utrzymania w nim przewagi konkurencyjnej stanowi w nim nie tylko atrakcyjna oferta cenowa, ale i stały dostęp klientów do jak najszerszego asortymentu – dodaje.

Pod koniec 2015 r. liczba produktów dostępnych od ręki dla klientów e-sklepu TIM.pl wzrośnie do 70 000. Dalszemu poszerzaniu i uatrakcyjnianiu oferty ma służyć czterokrotne powiększenie Centrum Logistycznego TIM SA w podwrocławskich Siechnicach, co nastąpi już w przyszłym roku.

drukuj