Nowa, długoterminowa strategia TIM

W perspektywie pięcioletniej TIM założył osiągnięcie na poziomie jednostkowym ponad 3 mld zł przychodów oraz 250 mln zł EBITDA. Za istotę strategii przyjęto natomiast dalszy rozwój firmy w obszarze e-commerce B2B, ze szczególnym uwzględnieniem potrzeb i oczekiwań specjalistów z branży elektrotechnicznej. Nową misją TIM-u staje się: „Ułatwiać pracę profesjonalistom”. 

Firma chce, aby klienci odnajdywali w TIM-ie prawdziwe centrum elektrotechniki. Sklep internetowy ma być miejscem, w którym zajęci specjaliści znajdą zarówno najszerszą ofertę produktową oraz atrakcyjne warunki cenowe, jak i wsparcie techniczne. Sposobem na realizację misji jest także maksymalizacja wygody korzystania z serwisu e-commerce.

Dynamiczny rozwój firmy nie byłby możliwy bez zespołu, który jest znakomicie zmotywowany i pracuje z pasją. Z tego powodu jeden z filarów strategii został zdefiniowany jako „TIM to team”.

drukuj