Portal „Łączy nas napięcie” w finale konkursu Power of Content Marketing Awards 2021

Już w najbliższy piątek (15.10) poznamy laureatów konkursu Power of Content Marketing Awards 2021. W kategorii „Branża budowlana/Home&Garden” finalistą został należący do TIM S.A. portal „Łączy nas napięcie”.

Power of Content Marketing Awards (dawniej Szpalty Roku) to prestiżowy konkurs organizowany przez Stowarzyszenie Content Marketing Polska już od 13 lat. Celem konkursu jest propagowanie wysokich standardów w polskich projektach z zakresu content marketingu, czyli marketingu treści. Uczestnicy konkursu ubiegają się w tym roku o tytuł laureata aż w 55 kategoriach – od motoryzacji, poprzez kulturę i naukę, aż do sportu czy branży budowlanej, w której to zgłoszony został portal TIM-u.

Projekt „Łączy nas napięcie”, który wystartował pod koniec września ubiegłego roku, realizowany jest we współpracy z agencją FFW Communication. To pierwsza tego typu platforma, która umożliwia zarówno amatorom, jak i branżowym profesjonalistom zadawanie pytań i dzielenie się wiedzą z zakresu szeroko pojętej elektrotechniki. To co wyróżnia portal TIM-u, to model grywalizacji. Aktywność użytkowników nagradzana jest punktami, na podstawie których w dwumiesięcznych przedziałach czasowych tworzony jest ranking, a osoby z jego czołowych pozycji nagradzane są cennymi nagrodami.

Jury konkursu w kategorii „Branża budowlana/Home&Garden” przyznało tylko jeden tytuł finalisty, który trafił do platformy „Łączy nas napięcie”. Na wyniki oraz ewentualne brązowe, srebrne lub złote odznaczenie trzeba poczekać do 15 października, kiedy to odbędzie się uroczysta gala online.

drukuj