Portal społecznościowy TIM-u z kolejną nagrodą

„Łączy nas napięcie” (Łnn), działający od prawie trzech lat serwis zrzeszający społeczność fachowców i amatorów z szeroko pojętej branży elektrotechnicznej, wygrał 18. edycję marketingowego konkursu Golden Arrow w kategorii „Digital marketing – Serwis internetowy”.

Łnn jest unikatowym projektem na polskim rynku i jedyną taką społecznością w branży elektrotechnicznej. Jego celem jest zrzeszenie profesjonalistów i nie tylko z szeroko pojętej branży elektrotechnicznej. Umożliwia wymianę zdań w szerokim zakresie, a także pomaga użytkownikom w uzyskaniu odpowiedzi na stawiane przez nich pytania.

Coraz dłuższa lista wyróżnień

Łnn wystartował we wrześniu 2020 r., a statuetka Golden Arrow dołączyła do coraz liczniejszego zbioru nagród dla portalu. Już po roku działalności zdobył pierwszą i od razu złotą nagrodę w konkursie Power of Content Marketing Awards 2021. W 2022 r. otrzymał Srebrny Spinacz w kategorii „Content marketing – branded content” w 20. edycji najważniejszego konkursu polskiej branży PR – Złote Spinacze. Pod koniec maja 2023 r. zajął 1. miejsce w jednej z dwóch głównych kategorii, tj. „B2B Campaign of the Year”, V edycji konkursu Performance Marketing Diamonds EU 2023, organizowanego przez Izbę Gospodarki Elektronicznej.

Konkurs Golden Arrow istnieje od 2006 r. i łączy wiedzę zespołów magazynu „Media Marketing Polska” oraz Polskiego Stowarzyszenia Marketingu SMB. Jego celem jest promowanie najlepszych praktyk w korzystaniu z narzędzi marketingowych i premiowanie przełomowych rozwiązań. O wyborze laureatów decyduje jury złożone z marketerów i przedstawicieli specjalistycznych agencji.

– Jestem dumny z miejsca, w którym jest teraz „Łączy nas napięcie” i kolejnych nagród, które zdobywamy. Historia tego portalu przypomina nieco uruchomienie przez TIM sprzedaży online. Na początku nie brakowało głosów sceptycznych, czy profesjonaliści z branży technicznej odnajdą się w tej formule, czy będą mieć czas i ochotę, by – najczęściej po pracy – usiąść przy komputerze czy sięgnąć po smartfon i wymieniać się doświadczeniami – mówi Piotr Bibik, menadżer ds. projektów marketingowych w TIM SA, kierujący projektem Łnn. – Dziś sens istnienia Łnn potwierdzają nie tylko kolejne nagrody, lecz i twarde liczby: ponad 8000 zarejestrowanych użytkowników, którzy zadali łącznie ponad  3800 pytań i podzielili się swoją wiedzą, udzielając ponad 23 000 odpowiedzi. Na Łnn znajdują się również szkolenia. Obecnie jest ich już ponad 80. Nie bylibyśmy jednak w tym miejscu, gdyby nie nasz partner, agencja Euvic Digital, która od samego początku wspiera nas w rozwoju portalu – dodaje Piotr Bibik.

Lepiej zrozumieć potrzeby klientów

Łnn stanowi także ważny element jednego z czterech filarów strategii biznesowej TIM-u: centrum elektrotechniki. Ambicją TIM-u jest nie tylko dostarczanie produktów czy usług, lecz także uczestniczenie w zawodowym życiu klientów. Specjalistyczna platforma wiedzy, jaką jest portal Łnn, ma ważne miejsce w ekosystemie online marki TIM. Łączy pasjonatów i ekspertów w swoich dziedzinach z osobami, które poszukują rozwiązania konkretnego problemu. Pozwala lepiej zrozumieć potrzeby klientów, dzięki czemu TIM wspólnie z dostawcami jest w stanie dostarczyć rozwiązania, które te potrzeby realizują.

– Nie zawsze te potrzeby są uświadomione, jednak z głosów wybrzmiewających w dyskusjach na Łnn jesteśmy w stanie je zidentyfikować. Efektem są nasze ambitne plany dotyczące działań edukacyjnych w zakresie bezpieczeństwa, o których wkrótce będziemy szerzej informować – zapowiada Piotr Bibik.

Na zdjęciu u góry od prawej: Piotr Bibik, odpowiedzialny za projekt po stronie TIM-u, oraz przedstawiciele Euvic Digital – Marta Maksymowicz (Group Account Director) i Jakub Mazurkiewicz (Chief Operating Officer).

drukuj