Produkty-cegiełki na TIM.pl, czyli akcja #DreamTIM dla Dzieciaków z Ukrainy

Drugi rok z rzędu na platformie e-commerce TIM.pl pojawiły się tzw. produkty-cegiełki. Wszystko z okazji Dnia Dziecka i organizowanej przez firmę akcji charytatywnej #DreamTIM dla Dzieciaków. Całkowity przychód ze sprzedaży z tych produktów trafi do 17 beneficjentów z całej Polski. 

#DreamTIM dla Dzieciaków z Ukrainy to druga odsłona akcji organizowanej przez TIM z okazji Dnia Dziecka. Bazuje ona na wspólnym zaangażowaniu firmy oraz jej klientów i przyjaciół.  

W ramach tegorocznej edycji w ofercie TIM.pl pojawiły się trzy rodzaje produktów-cegiełek, znakowanych logo akcji: miary zwijane (w cenie 20 zł netto), gry memory dla dzieci (30 zł netto) oraz – znane już z edycji 2021 – koszulki (40 zł netto). TIM pokrył całkowity koszt produkcji gadżetów, natomiast cały przychód z ich sprzedaży zostanie przekazany na cele charytatywne. 

W tym roku beneficjentami akcji jest 17 organizacji, które opiekują się dziećmi z Ukrainy, uciekającymi przed wojną do Polski. Każda z nich została wybrana lokalnie przez załogę jednego z 17 biur handlowych TIM-u, które działają w całym kraju. 

– Nasza strategia odpowiedzialnego biznesu TIM pro stale się rozwija, a organizacja akcji takich jak wiosenny #DreamTIM dla Dzieciaków czy zimowy TIM Mikołajów staje się naszą tradycją – podkreśla Krzysztof Folta, prezes Zarządu TIM S.A. – Ze względu na sytuację za naszą wschodnią granicą, w tym roku zdecydowaliśmy skupić się na wsparciu dzieci z objętej wojną Ukrainy. Pomóc może każdy. Każdy może też wybrać kwotę wsparcia, która zaczyna się już od 20 zł – tłumaczy.  

drukuj