TIM nominowany do e-Commerce Polska awards 2021

Bożonarodzeniowa akcja „TIM Mikołajów” ma szansę na nagrodę w kategorii „Best in CSR” w 9. edycji konkursu organizowanego przez Izbę Gospodarki Elektronicznej. Ogłoszenie wyników już 23 września 2021 r.

e-Commerce Polska awards to jedna z najbardziej prestiżowych nagród w polskiej branży e-commerce, pokazująca kierunki rozwoju i innowacyjne działania sklepów online na każdej płaszczyźnie ich działania. Konkurs od lat skierowany jest do przedstawicieli e-sklepów oraz platform internetowych e-usług i e-finansów. W tegorocznej edycji organizatorzy wprowadzili nowe kategorie, w tym „Best in CSR”, gdzie w grupie podmiotów średnich i dużych nominacja trafiła m.in. do platformy e-handlu TIM.pl.

W tegorocznej edycji konkursu uznanie jury zdobyła m.in. zorganizowana na przełomie 2020 i 2021 r. akcja charytatywna TIM Mikołajów, która powstała w efekcie decyzji TIM-u, by zrezygnować z druku kalendarzy i zakupu bożonarodzeniowych prezentów na rzecz realnego, finansowego wsparcia lokalnych fundacji i instytucji. W ich wyborze pomogli klienci TIM.pl. W efekcie do 17 podmiotów z całej Polski trafiło łącznie 221 000 zł. Przedsięwzięcie wspomogli dostawcy produktów sprzedawanych na TIM.pl – firmy: EATON, F&F, Hager, Kontakt Simon, NKT, Philips oraz Schneider Electric.

Wśród średnich i dużych podmiotów w kategorii „Best in CSR” konkurentami TIM.pl są: Allegro, Answear.com, CCC oraz Empik.com. Pełna lista nominowanych we wszystkich kategoriach dostępna na https://ecpawards.pl/nominowani/. Ogłoszenie laureatów nastąpi podczas uroczystej gali 23 września 2021 r.

TIM obecny jest w konkursie e-Commerce Polska awards niemal nieprzerwanie od 2014 r. (wyjątek stanowi rok 2017). W zeszłorocznej edycji dwie nominacje przełożyły się na zwycięstwo platformy TIM.pl w kategorii „Best in B2B”.

drukuj