TIM.pl podwójnym laureatem e-Commerce Polska awards 2015

E-sklep TIM SA zwyciężył w kategoriach „Mobilny design roku” i „Najlepsze dostosowanie do sprzedaży wielokanałowej” w tegorocznej edycji konkursu Izby Gospodarki Elektronicznej.

Internetowe sklepy zgłoszone do konkursu oceniało jury złożone z ponad 20 fachowców z branży e-commerce. Wyniki tegorocznej edycji ogłoszono 18 listopada w Warszawie. Oprócz TIM.pl wśród tegorocznych laureatów znalazły się m.in. e-sklepy: Answer.com, BRW.com.pl, Kazar.com, Gorseciarka.pl, Zalando.pl czy Balladine.com. Pełna lista laureatów i wyróżnionych na www.ecpawards.pl/laureaci.

Krótki staż w e-commerce
TIM SA rozpoczął sprzedaż poprzez kanał internetowy w 2013 r. Firma po niemal 25 latach działalności zmieniła wówczas model biznesowy z tradycyjnego (ogólnopolskiej sieci dystrybucji artykułów elektrotechnicznych) na swoistą hybrydę, łączącą doświadczenie zdobyte w tradycyjnym handlu z nowoczesną technologią e-commerce i multikanałowością. Oferta TIM-u jest obecnie dostępna poprzez TIM.pl, aplikację mobilną 2015_11_20_TIM.pl_podwojnym (Custom)mTIM (Android, iOS), infolinię oraz ogólnopolską sieć biur i przedstawicieli handlowych.

– Od uruchomienia w TIM SA sprzedaży online minęły zaledwie niecałe trzy lata. Dlatego też podwójne zwycięstwo w e-Commerce Polska awards 2015 naprawdę nas zaskoczyło. Bardzo cieszy mnie, że branża e-commerce zauważa i docenia także sklepy działające na rynku B2B, takie jak nasz TIM.pl – komentuje Artur Piekarczyk, członek Zarządu i dyrektor ds. handlu TIM SA.

Właściwy wybór
W kategorii „Mobilny design roku” TIM.pl pokonał e-sklepy: Bellodecor.com.pl, Gandalf.com.pl, Militaria.pl, Yes.pl, z kolei w przypadku „Najlepszego dostosowania do sprzedaży wielokanałowej” okazał się lepszy od Sephora.pl.

Obie kategorie, w których TIM został laureatem, pokazują skalę i tempo zmian, jakie zaszły w firmie w ostatnich trzech latach. Pierwsza dotyczy kanału sprzedaży, który nie tak dawno w ogóle nie był w TIM-ie obecny. Druga jest dowodem na to, jak szybko i dobrze TIM wdrożył nowy, hybrydowy model biznesowy.

– W branży dystrybucji artykułów elektrotechnicznych jako pierwsi wybraliśmy e-commerce jako główny kanał sprzedaży. Ta decyzja wymagała dużej odwagi i wiary w sukces. Coraz lepsze wyniki finansowe, rosnąca dynamicznie liczba klientów oraz dwie nagrody przyznane przez najbardziej doświadczonych przedstawicieli branży e-commerce w Polsce potwierdzają, że dokonaliśmy właściwego wyboru – podsumowuje Artur Piekarczyk.

drukuj