Maj 2022 r. w Grupie TIM: sprzedaż na poziomie lutego i kwietnia oraz wzrost liczby klientów [WIDEO]

Ze wstępnych szacunków wynika, że po pięciu miesiącach 2022 r. przychody TIM SA ze sprzedaży netto towarów i usług związanych bezpośrednio ze sprzedażą towarów wyniosły ponad 623,1 mln zł (+34,1% rdr.). Szacowane przychody ze sprzedaży TIM SA osiągnięte w maju 2022 r. wzrosły o 12,5% rdr., do ponad 114,1 mln zł.

Przychody ze sprzedaży online realizowanej samodzielnie przez klientów wyniosły w maju 2022 r. według szacunków prawie 77,7 mln zł (+2,8% rdr.).

– Poziom naszej majowej sprzedaży, zbliżony do przychodów ze sprzedaży w lutym i kwietniu 2022 roku, oceniam bardzo dobrze, szczególnie biorąc pod uwagę fakt, że miesiąc, za sprawą otwierającego go długiego weekendu, miał tylko dwadzieścia dni roboczych. W niektórych grupach produktowych wciąż obserwujemy efekt nadwyżkowych zakupów realizowanych w marcu 2022 roku, tuż po rozpoczęciu rosyjskiej inwazji na Ukrainę. Procentowo zachowaliśmy dwucyfrowy wzrost, co jest pozytywnym zjawiskiem – twierdzi Krzysztof Folta, prezes Zarządu TIM SA. – Co bardzo ważne, w minionym miesiącu zanotowaliśmy wzrost liczby klientów. Nasza oferta przyciąga nowych odbiorców, a to kluczowy element, pozwalający spoglądać nam optymistycznie w przyszłość w kwestii dalszych wzrostów sprzedaży – dodaje.

TIM SA w maju br. obsłużył 17 375 klientów – było to o ponad 4000 klientów więcej niż w maju 2021 r. Spółka utrzymała tym samym trend wzrostowy i dużą dynamikę w tym obszarze. Sprzedaż do nowych odbiorców wyniosła w maju br. 14,4 mln zł, co stanowiło blisko 13% udziału w całkowitych przychodach TIM SA w minionym miesiącu.

Zobacz raport bieżący nr 14/2022 >>

drukuj