Wzrost w e-commerce na rozpoczęcie roku w TIM-ie

Szacowane przychody TIM SA ze sprzedaży netto towarów i usług związanych bezpośrednio ze sprzedażą towarów wyniosły po pierwszym miesiącu 2020 r. ponad 69 mln zł,  wobec 63,6 mln zł w styczniu 2019 r. (+8,6% rdr.), z czego ponad 76,4% wygenerował kanał e-commerce (73,7% w styczniu 2019 r.)

– Rok 2020 r. rozpoczęliśmy od istotnego wzrostu przychodów, przede wszystkim dzięki zwiększonej sprzedaży w kanale e-commerce (wzrost o 12,5% r/r). Cieszę się, że kanał, na który kładziemy największy nacisk i który jest fundamentem naszego modelu biznesowego, już od początku roku rośnie tak dynamicznie. Warto także podkreślić, że przychody w styczniu 2020 r. były aż o 14 procent wyższe niż w grudniu 2019 r. to już trzeci kolejny taki styczeń w którym obroty przekroczyły poziom z grudnia roku poprzedzającego – dlatego pozytywnie patrzymy na kolejne miesiące – komentuje Krzysztof Folta, prezes zarządu TIM SA.

Zobacz raport bieżący nr 6/2020 >

drukuj