


Nazwa dostawcy usług TIM S.A. Data publikacji sprawozdania 16.02.2025 Data publikacji ostatniego poprzedniego sprawozdania 0 Data rozpoczęcia okresu sprawozdawczego 17.02.2024 Data zakończenia okresu sprawozdawczego 31.01.2025 Platforma „Łączy nas napięcie” ZAŁĄCZNIKI
Nazwa dostawcy usług TIM S.A. Data publikacji sprawozdania 16.02.2025 Data publikacji ostatniego poprzedniego sprawozdania 0 Data rozpoczęcia okresu sprawozdawczego 17.02.2024 Data zakończenia okresu sprawozdawczego 31.01.2025 Sklep internetowy TIM.pl (strona internetowa i aplikacja mobilna) ZAŁĄCZNIKI
W wyniku zakończonego z sukcesem drugiego wezwania na sprzedaż akcji TIM SA, Grupa Kapitałowa TIM dołącza pod koniec stycznia 2024 r. do Grupy Würth, światowego lidera w zakresie rozwoju, produkcji oraz sprzedaży materiałów montażowych i złącznych.
W maju 2022 roku TIM SA podsumował realizację średnioterminowej strategii na lata 2019-2021 i zaprezentował nową, długofalową strategię rozwoju z celami finansowymi określonymi do 2026 roku .
Październik 2021 roku na stałe zapisał się w historii firmy jako miesiąc-symbol. To w tym miesiącu jednostkowe przychody ze sprzedaży TIM-u, liczone narastająco od początku roku, po raz pierwszy przekroczyły 1 miliard złotych.
TIM SA został wyróżniony nagrodą Supernova Silesiae w kategorii Rynek pozagiełdowy podczas konferencji „Dolny Śląsk. Mikrokosmos Inwestycji”, której inicjatorem jest Dolnośląski Fundusz Rozwoju. Nagroda Supernova Silesiae trafia do firm, które dynamicznie się rozwijają i wyznaczają nowe standardy w swoich branżach. To dowód uznania za innowacyjność, efektywność i strategiczne podejście do rozwoju. Za sukcesem TIM SA […]
„Forbes” po raz szesnasty opublikował prestiżowe zestawienie Diamentów, które odzwierciedla obraz polskiej gospodarki. W tegorocznej edycji rankingu TIM SA znalazł się na 385. pozycji w skali kraju i 23. w skali Dolnego Śląska w kategorii przychodowej powyżej 250 mln zł. Lista „Diamentów Forbesa” to jeden z najważniejszych rankingów skupiających się na firmach z sektora prywatnego. Jego […]
Centrum Usług TIM.pl zostało nagrodzone w kategorii „Best in e-commerce B2B” w 11. edycji konkursu organizowanego przez Izbę Gospodarki Elektronicznej. e-Commerce Polska awards to jeden z najbardziej prestiżowych konkursów polskiej branży handlu online. Jego laureatami są największe i najbardziej innowacyjne brandy działające na polskim rynku. TIM wyróżniono za wdrożenie Centrum Usług, w którym zebrano funkcje […]
Portal społecznościowy TIM-u wygrał 18. edycję marketingowego konkursu Golden Arrow w kategorii „Digital marketing – Serwis internetowy”. Konkurs Golden Arrow istnieje od 2006 r. i łączy wiedzę zespołów magazynu „Media Marketing Polska” oraz Polskiego Stowarzyszenia Marketingu SMB. Jego celem jest promowanie najlepszych praktyk w korzystaniu z narzędzi marketingowych i premiowanie przełomowych rozwiązań. TIM wyróżniono za […]
Należący do TIM SA portal „Łączy nas napięcie” zajął pierwsze miejsce w kategorii „B2B Campaign of the Year” w V edycji konkursu Performance Marketing Diamonds EU 2023, organizowanego przez Izbę Gospodarki Elektronicznej. Performance Marketing Diamonds EU to jedyny polski konkurs branżowy koncentrujący się na obszarach performance marketingu i afiliacji o międzynarodowym zasięgu. TIM zyskał uznanie […]